Waarom Stichting Indra?

Stichting Indra werkt vanuit het principe Sewa: onbaatzuchtige liefde en zorg en dienstbaarheid. Dit komt in alle zorgverlening naar voren: het maatwerk dat we bieden, de vaste zorgverleners en de kleinschaligheid. Maar vooral in de manier waarop we de zorg verlenen.

Organisatie

Stichting Indra heeft een Raad van Bestuur die bestaat uit een voorzitter, een penningmeester en een secretaris en een Raad van Toezicht. Naast professionele medewerkers wordt nauw samengewerkt met familie, vrijwilligers met affiniteit voor de doelgroep en overige betrokkenen.

Rawie Sewnath MA – Raad v Toezicht

Rawie is als algemeen geestelijk verzorger met hindoe-identiteit werkzaam in het Flevoziekenhuis in Almere. Hij heeft als hindoe geestelijk verzorger gewerkt bij Dienst JustitiĆ«le Inrichtingen en jeugdgevangenis Rentray. Rawie is tevens eigenaar van Samatma Consultancy waar hij zich o.a. bezighoudt met interreligieuze en -culturele vraagstukken.

Jayant Kichari Drs. Jayant Kichari – Raad van Toezicht

Jayant is arts en is werkzaam als Musculoskeletaal Radioloog in het St Jansdal Ziekenhuis in Harderwijk.

Erdohan Kacmaz Erdogan Kacmaz RA – Raad van Bestuur/penningmeester

Erdogan is Controller en is werkzaam bij Ernst & Young Accounts LLP. Hiervoor is hij o.a. 7 jaar als accountant werkzaam geweest bij diverse accountantsorganisaties.

Olga Badal Drs. Olga Badal – Directeur/bestuurder

Olga is socioloog. Zij heeft 18 jaar in de psychiatrie gewerkt, daarna 10 jaar welzijnswerk. Zij was directeur van het Blijf van m’n Lijfhuis, eigenaar van een organisatie en adviesbureau en tot 2006 werkte zij als manager en directeur van woningcorporaties. In 2006 heeft Olga het initiatief genomen om activiteiten te faciliteren en organiseren voor ouderen die vereenzaamden en ouderen die geconfronteerd werden met geheugenproblemen of dementie. Dit heeft geleid tot de oprichting van  Stichting Indra.

chantal Drs. Chantal Haaksma – Secretaris Raad van Toezicht en Raad van Bestuur

Chantal is GZ-psycholoog en werkzaam bij een organisatie voor Geestelijke Gezondheidszorg, waar ze zich bezighoudt met diagnostiek en behandeling van kinderen, adolescenten en jongvolwassen tot 25 jaar en volwassenen, met uiteenlopende psychiatrische problematiek. Zij is secretaris van Stichting Indra.

Samenwerkingspartners

Stichting Indra heeft contracten bij Menzis, VGZ, Zilveren Kruis en de daarbij aangesloten zorgverzekeraars en werkt samen met de gemeentes Amersfoort, Leusden, Soest en Bunschoten-Spakenburg. Ze werkt ook samen met de wijkteams, huisartsen en fysiotherapeuten in deze gemeenten.

Zorgkaart Nederland

Stichting Indra staat vermeld op de Zorgkaart Nederland. We maken gebruik van de Zorgkaart Nederland om de tevredenheid van onze cliƫnten te monitoren.